טיפים ורעיונות לשמירה על כושר גופני

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

היום כולם כבר יודעים – אם רוצים לשמור על בריאות ולהאריך ימים – אין מנוס מלבצע פעילות גופנית על בסיס יום-יומי. באורח החיים שלנו, כשהטכנולוגיה החדשנית הובילה אותנו לישיבה ממושכת, אנו פוגעים בגופנו באופן משמעותי וארוך טווח – החל מהשמנה שמוגדרת כיום כמחלה, ועד לפגיעה במפרקים, בעצמות ובלב. יתרה מכך – מחקרים כבר הוכיחו שישבה ממושכת וחוסר בפעילות גופנית גורמים לדיכאון ו/או מחמירים אותו.

שמירה על כושר גופני – לא חייבים לרוץ לחדר הכושר

מי שרוצה לשמור על כושר גופני או לפחות על בריאותו הפיזית והנפשית, לא חייב להירשם לחדר הכושר. כיום ישנן מגוון דרכים על מנת לדאוג שגופכם יתפקד כנדרש לעוד שנים רבות. לפניכם מספר טיפים ורעיונות שישדרגו את אורח החיים שלכם ויגרמו לכם להרגיש טוב יותר תוך זמן קצר – 

• וותרו על המעלית – אם אתם משתמשים במעלית כדי לעלות לקומה השלישית או הרביעית, וותרו עליה ועשו זאת ברגל. הסיבה לעליה במגוון של מחלות לב קשורה בטכנולוגיה חדשנית כדוגמת מעליות, מדרגות נעות ואפילו רכבים. 

• לכו קצת יותר ברגל – אם אתם צריכים להגיע למכולת השכונתית, לאסוף את הילד מהגן או לקפוץ לבקר חברים/ משפחה שגרים במרחק של עד 10 דקות הליכה מכם, מומלץ להשתמש ברגליים! 

• רכשו מכשיר כושר ביתי יד שניה – מכשיר כושר ביתי מיד שניה הוא הוצאה משתלמת עבור מי שלא יכול להרשות לעצמו לרכוש מכשיר כושר חדש באלפי שקלים, והוא גם משתלם יותר מאשר לעשות מנוי שנתי חדר הכושר. מומלץ לרכוש הליכון יד 2 או אופני כושר יד שניה, ולהתאמן במידה הנוחה לכם. 

 
טיפים ורעיונות לשמירה על כושר גופני

טיפים ורעיונות לשמירה על כושר גופני

טיפים ורעיונות לשמירה על כושר גופני

• שימו את השלט במרחק קימה מכם – נכון, זה אמנם נשמע שולי, אך במציאות של ימינו, אנו נוטים לשבת מול הטלוויזיה שעות רבות מבלי להזיז את הגוף. אם כבר – עדיף ששלט הטלוויזיה ידרוש מכם לקום ולהניע את הגוף בכל פעם שתבקשו להעביר ערוץ או להגביר את הווליום.

• עשו יותר מטלות בית – מטלות בית כגון שטיפת כלים, שטיפת הריצפה, הפעלת שואב אבק, קיפול בגדים ואפילו החלפת מצעים היא פעילות גופנית לכל דבר! מחקרים מראים שלפעילות היום-יומית שלנו, זו שאינה קשורה באופן ישיר לפעילות ספורט, יש השפעה רבה על המשקל שלנו. אנשים "עצלנים" שמעדיפים לשבת כל היום, יהיו שמנים וחולים יותר מאנשים בעלי מרץ.

• שחקו יותר עם הילדים או עם חיית המחמד – ילדים מטבעם אוהבים להשתולל ולהוציא אנרגיות, ולכן רובם מצליחים לשמור על משקל גוף תקין (למעט מקרים של ילדים שאוכלים ממתקים ומאפים יתר על המידה). הילדים, האחים הקטנים האחיינים ואפילו חיית המחמד שלכם ישמחו לחלוק איתכם פעילות קופצנית להוצאת האנרגיות. זה יכול להיות משחק מחבואים, כדורגל, גומי וכל דבר שגורם לכם להתנשף.

ריפיט – תיקון הליכונים ומכשירי כושר

בריפיט אנו מאמינים בשמירה על כושר גופני כחלק מדרך חיים. נשמח להציע לכם רכישת מכשיר כושר ביתי חדש או יד שניה במצב מצוין, כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מכל היתרונות של אורח חיים בריא. לייעוץ חייגו למספר 054-4820-505

אהבת את המאמר? שתף\י אותו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
דילוג לתוכן