מהו המכשיר האירובי הכי טוב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

תוכן עניינים

פעילות אירובית ניתן לבצע בצורה טובה תוך שימוש במכשירים שונים. בין המכשירים הפופולריים ביותר לצורך ביצוע פעילות ספורטיבית בכלל ופעילות אירובית בפרט ניתן למצוא הליכונים, אופני ספינינג, אופני כושר, אליפטיקל ועוד. יצאנו לבדוק את השאלה המסקרנת, מהו המכשיר האירובי הכי טוב. חושבים שאתם יודעים את התשובה? קראו וגלו אם צדקתם. אין לכם מושג איזה הכי טוב? קראו וגלו.

האם יש מכשיר אחד שהכי טוב בשביל כולם 

תחילה, שוחחנו עם אחד ממדריכי הכושר הידועים באזור המרכז. ביקשנו לדעת מהו, לפי דעתו, המכשיר שבו כדאי לבחור. לדבריו, כפי שלא כל המתאמנים מסוגלים או רוצים לבצע את כל התרגילים שהוא מציע, כך שלא לכל האנשים יתאים אותו המכשיר. מאוד חשוב שכל אחד יגדיר לעצמו תחילה מה הוא (או היא) רוצה להשיג במהלך האימון. כמו כן, חשוב לעשות חושבים ולבדוק מהי רמת הכושר הנוכחי, האם יש מגבלות מסוימות, בריאותיות או אחרות. מצוידים בידע ובתובנות הללו, המשכנו לחתור ולחפש תשובה. 

המכשיר הכי טוב לשריפת קלוריות ושומנים 

פנינו לחברת ריפיט, שכן שם מבינים כל מה שצריך לדעת על מגוון רחב של מכשירים, מתקני כושר ואביזרים לפעילות ספורטיבית. שאלנו מהו המכשיר האירובי הכי טוב וגם שם הסבירו שאין תשובה מוחלטת. אבל, יחד עם זאת, אפשר לומר שממצאים בדוקים של מדריכים ומדענים ופיזיולוגיים מגלים שיש מכשיר שעולה על כולם במדד חשוב.

המדד של שריפת קלוריות ושומנים וחיטוב הגוף. הליכון, הן בגרסתו הביתית והן בגרסתו המקצועית (למכוני כושר, בתי מלון וכדומה) נמצא כיעיל באופן מיוחד בשריפת קלוריות. זה לא אומר שמכשירים אחרים, כגון מתקני ספינינג או אופני כושר אינם טובים לכך אולם ההליכון לרוב יהיה טוב יותר. מכיוון שלדגמים הביתיים ישנו יתרון שהם מאוד נוחים לאחסון, נזכור גם את זה בצד היתרונות. נשמור בינתיים את התשובה ונמשיך הלאה, כי יש עוד.

מהו המכשיר האירובי הכי טוב

מהו המכשיר האירובי הכי טוב

מהו המכשיר האירובי הכי טוב

הפתרון המעולה לפעילות בקבוצה 

אנשים רבים מחפשים מכשיר אירובי שיאפשר להם להתאמן בנעימים, בסביבה ממוזגת אך גם ליהנות מפעילות חברתית. קבוצות ספינינג מוכיחות שאופני ספינינג הופכים בקלות לפעילות אירובית מהנה באופן מיוחד. הרכיבה ביחד, כאשר מקשיבים למוזיקה קצבית וישנו מדריך או מדריכה שמכתיבים קצב מאתגר, מספקת הרבה יתרונות.

המאמץ הקבוצתי, אפשר לומר, והחיזוק החיובי מהחברים בהחלט ממריץ וממלא סיפוק. פעילות שמשמרת מוטיבציה לזמן ארוך. אז האם אפשר לומר שבהכרח ספינינג עדיף על פעילות אחרת? בהחלט לא. ומלבד זאת, גם הליכה או ריצה משותפת, על הליכונים במכוני כושר, צוברת פופולריות. למתעניינים בכך, אפשר לנסות להצטרף לקבוצות ולחוות באופן אישי. 

המכשיר לסובלים מבעיות ברכיים או גב

עוד מכשיר מוצלח לפעילות אירובית נקראי אליפטיקל. כצפוי, האימון מצליח לחטב את הגוף ולשרוף קלוריות. הפעילות מדמה יותר פעילות סקי מאשר ריצה רגילה. האם כולם מתחברים מיד למכשיר הזה? יש כאלה שכן ויש כאלה שלא. ככלל, הפעילות מהסוג הזה מומלצת מאוד לאנשים שסובלים מבעיות גב או מבעיות ברכיים. לאנשים כאלה, פעילויות אירוביות מסוימות עלולות להחמיר פגיעה בסחוס או בחוליות הגב. כמובן, שאין לראות בדברים הללו משום יעוץ רפואי ותמיד כדאי להתייעץ עם מאמן כושר מוסמך או עם רופא, לפני שמבצעים פעילות כזאת או אחרת. 

אם נסכם, מכשירים אירוביים שונים מבוססים על עקרונות שונים והמבנה שלהם איננו אחיד. חלקם יתאים יותר מהשאר לשריפת יותר קלוריות. אחרים יתאימו מאוד לפעילות קבוצתית או לפעילות עבור אנשים שסובלים מכאבי גב או כאבים בברכיים. אימון נעים לכם.

אולי יעניין אותך גם

אהבת את המאמר? שתף\י אותו!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
דילוג לתוכן